15 Ocak 2018 Pazartesi

Sabır İle Aşk İle

Ay gece boyunca gökte,

Seninle, benimle dans edince.
Yüreğinden kopan bir gök kurşunu düşünce gönlüme anladım bende,
Saklamanın manasız olduğunu.
Gözlerimi açtığımda seni görünce,
Kafamın içinde eski bir takvimle,
Yaşadım durdum aylarca kendimce.
Seni ne seninle ne sensiz,
Gökte dans ederken göremeyince,
Hüzünlendim bende kendi benliğimce.
Belleğimde sakladım o anıları,
Sensiz toparlayamadığım geçen zamanı.

Sakladım, kilitledim, koydum yüreğime,
Sonra açtım bir melekle birlikte.
Sana teslim ettim tekrar yüreğine,
Yüreğimden yüreğine…
Sürüp gidecek bu böylece.
Sonra bir an düşününce,
Nefesinin sıcaklığı tam göğsümde'
 Seni, anıları bulandıranlara savaş açarken buldum kendimi,
Bilirim çünkü yaşadım düşlerinde.
Dedim ya illa ki önce, birbirimizden besleniriz biz diye,
Dünyanın kötülüklerinden beni çekip alarak büyüttün sessizce.
Sabır ile aşk ile…


Freya(İrem YILMAZ)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder